واکنش بایرن مونیخ به تمایل بارسلونا به لواندوفسکی

واکنش بایرن مونیخ به تمایل بارسلونا به لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ پس از قهرمانی بوندسلیگا با اسکای 90 صحبت کرد و  در مورد شرایط لواندوفسکی صحبت هایی داشت.

به گزارش فوتبالی، سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مورد آخرین شرایط روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی تیمش صحبت کرد. وی در این باره که ایا بایرن حاضر است تا لواندوفسکی را با مبلغی بین 50 تا 60 میلیون یورو به بارسلونا بفروشد، گفت:" نه." و بعد از آن در این باره که ایا روبرت فصل بعد در بایرن مونیخ می ماند، بیان کرد:" بله، تا 2023 قرارداد دارد. قطعا می خواهیم بماند. لواندوفسکی مورد احترام ماست. هواداران دوستش دارند. البته در مورد تمدید قراردادها باید مسائل مالی درون باشگاه را در نظر بگیریم. با لوی و وکیلش صحبت کردیم. تا 2023 قرارداد دارد. هنوز خیلی زمان داریم. بهترین مهاجم دنیا را داریم و به او افتخار می کنیم. فعلا مذاکره ای نداشتیم اما حالا می توانیم این کار را انجام بدهیم."

این در حالیست که چند روز پیش لاپورتا در گفتگو با یک هوادار احتمال پیوستن لواندوفسکی با بارسلونا را تایید کرده بود. سالیحمیدژیچ در مورد این که آیا لواندوفسکی از شایعات پیرامون خرید هالند دلخور است هم گفت:" هالند؟ بهترین مهاجم دنیا را داریم که لواندوفسکی است. این حرفها هیچ مفهومی ندارد."

4125