انتخاب عجیب برای کاپیتان جدید آرسنال

انتخاب عجیب برای کاپیتان جدید آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد با وجود 23 سال سن، تجربه بسیار بزرگی در سطح فوتبال دنیا دارد.

به گزارش فوتبالی، اودگارد در ژانویه 2021 قرضی از رئال مادرید به آرسنال رفت که به بازیکن مهمی در تیم آرتتا تبدیل شد. آرسنال در تابستان قبلی برای قطعی کردن قراردادش 35 میلیون یورو به رئال پرداخت. حالا اودگارد در حالی که فقط یک سال و نیم است که در آرسنال حضور دارد، به بازوبند کاپیتانی تیمش رسیده که البته این انتخاب از جانب کادر فنی آرسنال از نظر خیلی ها تصمیم عجیبی است.

اخراج پیر امریک اوبامیانگ از تمرینات آرسنال باعث شده بود تا الکساندر لاکازت در زمستان گذشته به کاپیتان توپچی ها تبدیل شود. اودگارد در برخی بازیهای فصل گذشته بازوبند کاپیتانی را بست اما حالا رسما به کاپیتان جدید توپچی ها تبدیل شده است.

اودگارد یکی از کاپیتان های تیم ملی نروژ هم هست و به یکی از جوان ترین کاپیتان های تاریخ توپچی ها در کنار نیل تری در 19 سالگی، جک ویلشر در 21 سالگی و تونی آدامز در 21 سالگی تبدیل می شود. اودگارد در زمانی که 16 سال سن داشت، راهی رئال مادرید شد و به همین خاطر هفت سال است که در سطح حرفه ای فوتبال بازی می کند. در هر صورت اودگارد با وجود تجربه بالایی که در فوتبال دارد، فقط یک سال و نیم است که در آرسنال بوده و به همین خاطر انتخابش به عنوان کاپیتان تصمیم عجیبی از جانب آرتتا به نظر می رسد.

4125