ناامیدی آرتتا از میزان آسیب‌دیدگی کاپیتان آرسنال

ناامیدی آرتتا از میزان آسیب‌دیدگی کاپیتان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- مایکل آرتتا سرمربی آرسنال می‌گوید آسیب مچ پای کاپیتان تیمش جدی است.

به گزارش فوتبالی، مایکل آرتتا، سرمربی آرسنال می‌گوید که رباط مچ پای مارتین اودگارد، کاپیتان تیمش دچار آسیب‌دیدگی بسیار قابل توجهی شده است.

این هافبک در جریان پیروزی تیم ملی فوتبال نروژ در لیگ ملت‌های اروپا مقابل اتریش در روز دوشنبه ۱۹ شهریور، دچار آسیب‌دیدگی شد. اودگارد پس از ضربه خوردن به مچ پای چپش به دنبال خطای کریستوف بامگارتنر در اواسط نیمه دوم، روی زمین افتاد و از درد به خود می‌پیچید.

او برای انجام تصویربرداری MRI به آرسنال بازگشت و در پیروزی ۱-۰ تیمش مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن در روز یکشنبه ۲۵ شهریور، غایب بود.

آرتتا، سرمربی توپچی‌های لندن قبل از بازی امشب پنجشنبه تیمش مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: تصویربرداری نشان داد که اطراف رباط‌های مچ پای اودگارد آسیب دیده، بنابراین ما او را برای بازی‌های آینده از دست خواهیم داد اما امیدوارم این غیبت چندین ماه طول نکشد.

مصدومیت اودگارد به این معنی است که این بازیکن ۲۵ ساله، علاوه بر دیدار تیمش مقابل آتالانتا در ایتالیا، بازی حساس مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر در روز یکشنبه آینده را نیز از دست خواهد داد.

آرتتا افزود: اودگارد کاپیتان ماست. او یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازیکنان تیم ما بوده است. هویت ما به نحوه بازی و عملکرد او بسیار مرتبط است.

 

1033