ستاره منچسترسیتی شروع فصل را از دست داد

ستاره منچسترسیتی شروع فصل را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی تایید کرد که آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی این تیم حداقل تا ماه سپتامبر از میادین دور خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، امشب (شنبه) از ساعت 20:30 تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول از چهارچوب مسابقه کامیونیتی شیلد در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار بین قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی انگلیس برگزار می‌شود. آیمریک لاپورت ستاره اسپانیایی که تور پیش فصل را در آمریکا به خاطر مصدومیت از دست داده بود، حدس زده می‌شد که در شروع فصل بتواند سیتیزن‌ها را در لیگ همراهی کند، اما حضور او در میادین دو ماه عقب افتاد. 

به نقل از سایت مارکا، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت: "لاپورت مصدوم است. او عمل جراحی روی زانویش انجام داده. فصل گذشته او با همین مصدومیتش چندبار برای ما بازی کرد و از تلاش زیاد او بسیار تشکر می‌کنیم، اما آیمریک دیگر نمی‌توانست به این شرایط ادامه دهد. در حال حاضر حالش خوب است، اما باید خیلی مراقب باشد، چون مصدومیتش از ناحیه زانو است. اگر همه چیز طبق برنامه جلو رود، او می‌تواند در ماه سپتامبر ما را در لیگ برتر همراهی کند."                  

4416