رونمایی منچستریونایتد از شماره پیراهن دو خرید تابستانی

رونمایی منچستریونایتد از شماره پیراهن دو خرید تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد از شماره پیراهن دو خرید تابستانی خود یعنی لیساندرو مارتینز و کریستین اریکسن رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش دانمارکی پس از اتمام قراردادش با برنتفورد به عنوان بازیکن آزاد راهی منچستریونایتد شد و قراردادی سه ساله را به امضا رساند. اریکسن در دو
بازی دوستانه پیش روی یونایتد مقابل اتلتیکو و رایو وایکانو حضور خواهد داشت. این هافبک 30 ساله قرار است که شماره 14 منچستریونایتد را در فصل آینده به تن کند. شماره 14 توسط یوهان کرویف در دنیای فوتبال به شهرت رسید که اریکسن برای اولین بار در دوران فوتبالش این شماره را می پوشد. کریستین در اکثر دوران حضورش در آژاکس شماره 8 را می پوشید و در تاتنهام نیز شماره 23 را به تن می کرد. اریکسن در اینتر شماره 24 را می پوشید و در برنتفورد نیز شماره 21 را به تن داشت. پیش از این لینگارد شماره 14 یونایتد را به تن داشت که این بازیکن از یونایتد رفت و به همین خاطر این شماره خالی شده بود .لینگارد در 191 بازی با پیراهن یونایتد توانسته بود 29 گل بزند. چیچاریتو دیگر شماره 14 محبوب یونایتد است. جوردی کرویف پسر اسطوره فوتبال هلند نیز در دوران بازی در یونایتد همین شماره را می پوشید.

لیساندرو مارتینز ملی پوش آرژانتینی نیز فصل آینده شماره 6 منچستریونایتد را به تن خواهد کرد.  لیساندرو در سه فصل حضور در آژاکس شماره 21 را می پوشید. مارتینز در تیم دفنسا در لیگ آرژانتین نیز شماره 6 را به تن می کرد و در تیم نیولز اولدبویز نیز شماره 14 را می پوشید.  پل پوگبا در سالهای اخیر این شماره را در منچستریونایتد به تن می کرد و حالا لیساندرو وارث آن شده است. وس براون، گری پالیستر، یاپ استام، لورن بلان و ریو فردیناند دیگر بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن شماره 6 شیاطین سرخ را داشته اند.

4125