اتفاق عجیب در نقل و انتقالات؛ اسدبیگی با دو تیم قرارداد بست!

اتفاق عجیب در نقل و انتقالات؛ اسدبیگی با دو تیم قرارداد بست!

پایگاه خبری فوتبالی- سینا اسدبیگی که امروز توسط باشگاه پرسپولیس به عنوان خرید جدید معرفی شد، چندی پیش قراردادش با ذوب‌آهن را تمدید کرده بود!

به گزارش فوتبالی، امروز و ساعتی پیش باشگاه پرسپولیس از سینا اسدبیگی به عنوان خرید جدید خود رونمایی کرد و اعلام داشت که این بازیک با قراردادی سه ساله قرمزپوش شده است اما نکته عجیب و قابل توجه درباره سینا اسدبیگی این است که این بازیکن در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱، با باشگاه ذوب آهن به توافق رسیده بوده که به مدت یک سال دیگر در این تیم اصفهانی توپ بزند و حتی خبر تمدید قرارداد او با ذوب‌آهن از طریق اینستاگرام رسمی این باشگاه نیز اطلاع رسانی شد اما حالا و در کمال تعجب، باشگاه پرسپولیس با اعلام جذب اسدبیگی، اعلام کرده که این بازیکن با پرسپولیس قراردادی سه ساله منعقد کرده است.

در روزهای اخیر برخی منابع خبری از علاقه ذوب‌آهن به جذب شرزد تمیروف بازیکن پرسپولیس خبر داده بودند و حالا با این انتقال جنجالی، باید دید سرنوشت تمیروف و حتی خود اسدبیگی چه خواهد بود چرا که طبق اسنادی که به دست فوتبالی رسیده، با توجه به توافق این بازیکن با ذوب‌آهن، قرارداد او با پرسپولیس وجاهت قانونی ندارد.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت واکنش دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس به این خبر چه خواهد بود. احتمال دارد اسدبیگی با ذوب آهن هم فسخ یکطرفه کرده باشد!

۶۶۲۱