از میان خریدهای جدید بارسلونا چه کسی ضربات ایستگاهی را می‌زند؟

از میان خریدهای جدید بارسلونا چه کسی ضربات ایستگاهی را می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان تا اینجای کار خرید های خوبی داشته است و توانسته است تیم خود را برای فصل جدید تقویت کند و باید دید که این بازیکنان تازه وارد در بازی های رسمی در طول فصل به چه شکل عمل می کنند.

به گزارش فوتبالی، رافینیا، روبرت لواندوفسکی، آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه چهار خرید سرشناس بارسلونا در این تابستان هستند و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی به یک معضل برخورد کرده است و آن هم استفاده از ضربات ایستگاهی و کاشته ها است چرا که بارسلونا بازیکنی نداشته است که بتواند به خوبی از این کاشته ها استفاده کند و آن ها را به گل تبدیل کند.

به گفته روزنامه اسپورت، اکنون با آمدن رافینیا بارسلونا می تواند روی توانایی ویژه او برای زدن ضربات ایستگاهی حساب کند و باید دید که این بازیکن به چه شکل می تواند از آن ها استفاده کند.

رافینیا که در حال حاضر 25 سال دارد و از لیدزیونایتد به بارسلونا آمده است، توانایی بازی در پست وینگر را دارد و برخی او را با رونالدینیو مقایسه می کنند و با توجه به اینکه برزیلی است، معتقد هستند که می تواند در مسیری قدم بگذارد که رونالدینیو قدم گذاشت.

1470