عکس؛ لبخند مدافع جدید منچستریونایتد پس از امضای قرارداد

عکس؛ لبخند مدافع جدید منچستریونایتد پس از امضای قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی - لیساندرو مارتینز انتقالش از آژاکس به منچستریونایتد را نهایی کرد و تا ژوئن 2027 قراردادش را با شیاطین سرخ امضا کرد، قراردادی که قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر را دارد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 177 بازی برای اژاکس داشته و در تیم ملی آرژانتین هم عضویت دارد. لیساندرو افتخارات زیادی نظیر کوپا آمریکا 2021 و دو قهرمانی لیگ هلند با آژاکس را کسب  کرده است. لیساندرو پس از امضای قراردادش گفت:" باعث افتخار است که به چنین باشگاه بزرگی ملحق شوم. تا این لحظه سخت تلاش کردم و حالا در این جا هستم. سعی می کنم که خودم را به جلوتر از این هل بدهم. خوش شانس بودم که در دوران فوتبالم بخشی از تیم های موفق بودم و به همین خاطر می خواهم در منچستریونایتد بمانم. برای رسیدن به این لحظه سخت تلاش کردم اما قاطعانه باور دارم که زیر نظر این مربی و مربیان و در کنار هم با هم تیمی های جدیدم، می توانیم موفق شویم.از آژاکس و هوادارانش به خاطر حمایتشان تشکر می کنم. دورانی فراموش نشدنی را در این جا داشتم اما حس می کنم که حالا لحظه مناسبی است تا خودم را در جوی متفاوت محک بزنم. حالا در باشگاه مناسبی برای این کار هستم."

جان مورتو مدیر فوتبال منچستریونایتد بیان کرد:" لیساندرو بازیکن فوق العاده ایست که کیفیت و تجربه اش را به تیم اریک تن هاگ منتقل خواهد کرد. خوشحالیم که منچستریونایتد را انتخاب کرد و به جلو نگاه می کنیم تا پیشرفتش را برای کمک به تیم ببینیم و می خواهیم به اهدافی که برای خود تعیین کرده ایم، دست پیدا کنیم."

4125