این دو مهاجم از استقلال می‌روند؟

این دو مهاجم از استقلال می‌روند؟

پایگاه خبری فوتبالی- این احتمال وجود دارد که یک یا دو مهاجم استقلال، در روزهای آینده از این تیم جدا شوند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در خط حمله ترافیک بسیار عجیبی دارد. سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، پیمان بابایی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی مهاجمان تخصصی این تیم هستند و کوین یامگا و رضا میرزایی هم می‌توانند در خط حمله بازی کنند.

با توجه به اینکه گفته شده انتخاب اول ریکاردو ساپینتو برای بازی در خط حمله استقلال، کوین یامگاست، رقابت شدیدی بین سایر مهاجمان استقلال برای رسیدن به ترکیب اصلی شکل گرفته و در بهترین حالت ممکن، اگر قرار باشد استقلال با سه مهاجم بازی کند، از این جمع 6 نفره، تنها دو نفر دیگر به ترکیب اصلی خواهند رسید و چهار نفر چاره‌ای جز نشستن روی نیمکت ندارند.

در چنین شرایطی، گمانه‌‍زنی برخی رسانه‌ها حاکی از آن است که یک یا دو مهاجم استقلال، از این تیم جدا خواهند شد تا ترافیک خط حمله این تیم، کم شود.

روزنامه ایران‌ورزشی مدعی شده ارسلان مطهری و آرمان رمضانی به نسبت سایر مهره‌های هجومی استقلال، شانس کمتری برای بازی کردن دارند و یا باید نیمکت‌نشینی در این تیم را تحمل کنند یا اینکه به محض بازگشت استقلال به تهران، دنبال رضایتنامه‌شان باشند تا به تیمهایی بروند که شانس بیشتری برای بازی داشته باشند.

1984