چرخش عجیب قاسمی‌نژاد؛ بازگشت به گل گهر

چرخش عجیب قاسمی‌نژاد؛ بازگشت به گل گهر

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سابق استقلال در تصمیمی عجیب، دوباره به گل گهر برگشت.

به گزارش فوتبالی، امین قاسمی‌نژاد که فصل گذشته روزهای خوبی را در استقلال تجربه نکرد، بعد از حضور قرضی در گل گهر، به این امید به استقلال برگشت که اتفاقات فصل گذشته را جبران کند و بتواند فصل خوبی را در این تیم پشت سر بگذارد اما او مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفت تا بالاجبار، دوباره از استقلال جدا شود.

اولین شایعه‌ای که درباره مقصد احتمالی او منتشر شد، درباره لینک شدن او به پرسپولیس بود. البته که بر اساس همین شایعه، یحیی گل‌محمدی خیلی زود به حضور احتمالی قاسمی‌نژاد در تیمش واکنش نشان داد و گفت با توجه به اتفاقات فصل گذشته(قاسمی‌نژاد علیرغم مذاکره با پرسپولیس، راهی استقلال شد) دل خوشی از شاگرد سابقش ندارد و او را نمی‌خواهد.

بعد از پرسپولیس، نام آلومینیوم اراک به عنوان مقصد احتمالی قاسمی‌نژاد مطرح و گفته شد با توجه به سابقه همکاری او با مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم به دنبال جذب شاگرد سابق است.

در شرایطی که گفته می‌شد حضور قاسمی‌نژاد در آلومینیوم قطعی شده، این بازیکن تصمیم گرفت دوباره به گل گهر برگردد تا فصل آینده هم زیر نظر امیر قلعه‌نویی به فوتبالش ادامه دهد. البته این بار خبری از حضور قرضی او در تیم سیرجانی نیست و مهاجم سابق استقلال، به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی یکساله، به این تیم برگشته است.

1984