علیزاده: حاضریم قرارداد منشا را منتشر کنیم/ بازیکن 4 میلیاردی، درخواست 18 میلیاردی داشت

علیزاده: حاضریم قرارداد منشا را منتشر کنیم/ بازیکن 4 میلیاردی، درخواست 18 میلیاردی داشت

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: حاضریم قرارداد منشا را منتشر کنیم به شرطی که سایر باشگاه‌ها هم قرارداد بازیکنان‌شان را منتشر کنند.

به گزارش فوتبالی، علی علیزاده در حاشیه مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور درمورد وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم ما امسال نسبت به سال‌های گذشته بهتر است. تمام سعی و تلاش خود را کرده‌ایم تا تمام نقاط ضعفی که سال گذشته داشتیم را برطرف کنیم. یارگیری نسبتاً خوبی داشتیم. نمی‌توان گفت از نقل و انتقالات راضی بودیم، چون سقف تعیین شد و کار برای‌مان سخت شد. با این حال تلاش کردیم تا بازیکنان مدنظر ربیعی را جذب کنیم.

وی ادامه داد: به ما اعلام کردند باشگاه‌های استقلال و مس قانون سقف قرارداد را امضا نکرده‌اند. نمی‌خواهم به باشگاهی توهین کنم. از روز اول با صداقت پیش رفتیم اما آیا سقفی که 7-8 تومن در نظر گرفته‌اند را خیلی از تیم‌ها رعایت کردند؟ تلاش کردیم که سقف 8 میلیارد را رعایت کنیم. ممکن است چند بازیکن در تیم ما بیشتر از این مبلغ گرفته باشند اما خدا را گواه می‌گیرم که ما سقف را رعایت کرده‌ایم.

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: سه سال افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را داشتم و در پرسپولیس هم حضور داشتم اما واقعیت این است که اگر بخواهند سقف تعیین کنند اتفاقات بدی رخ می‌دهد. زمانی که من بازی می‌کردم سقف 350 میلیون تومانی درنظر گرفته بودند اما اتفاقات بدتری رخ داد.

علیزاده خاطرنشان کرد: من بازیکنی داشتم که قراردادش حدود 4 میلیارد بود و امسال 18 میلیارد درخواست کرد. ما نمی‌توانیم این پول را پرداخت کنیم. برخی بازیکنان ملی‌پوش هستند و شرایط خاصی دارند اما به هر بازیکنی نمی‌توان این پول را پرداخت کرد.

وی درمورد اردوهای آماده‌سازی مس رفسنجان گفت: تیم فعلاً تهران است و ربیعی قطعاً برنامه‌های خودش را به ما اعلام خواهد کرد.

معاون باشگاه مس رفسنجان درمورد جذب بازیکنان خارجی توسط اکثر باشگاه‌ها، گفت: برخی از بازیکنان خارجی پیش از این هم در لیگ ایران حضور داشتند و فکر می‌کنم قیمت آنها پایین‌تر است. بازیکن خارجی ما 400 هزار دلاری نیست اما شاید باشگاه‌های دیگر این مبلغ را پرداخت کرده باشند. من حاضرم قرارداد منشا را منتشر کنم اما همه باشگاه های دیگر هم قراردادهایشان را منتشر کنند.

۴۱۵۴