تیم های اماراتی برای اردوی تدارکاتی به اروپا می‌روند

تیم های اماراتی برای اردوی تدارکاتی به اروپا می‌روند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه های اماراتی برنامه آماده‌سازی خود را در پنج کشور اروپایی برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که تیم های استقلال، سپاهان، تراکتور، فولاد و هوادار اردوی آماده‌سازی خود برای فصل جدید مسابقات را در ترکیه برگزار کرده‌اند و بقیه تیم های ایرانی تمرینات خود را در داخل کشور دنبال می‌کنند، باشگاه های لیگ حرفه‌ ای امارات در تابستان امسال و برای برگزاری اردو های خود برای فصل جدید به 5 کشور اروپایی سفر می‌کنند.

اتریش، هلند، صربستان و اسلوونی کشور های میزبان باشگاه های اماراتی هستند و البته در این بین بخشی از اردوی العین نیز در آلمان برگزار شد.

این اردو ها در شرایطی برپا می‌شود که بیشتر کشورهای اروپایی در دو سال اخیر به دلیل همه‌گیری کرونا، محدودیت هایی داشتند اما امسال باشگاه ها به خاطر وجود خدمات ورزشی و امکانات مورد نیاز در طول دوره آماده‌سازی، اروپا را در اولویت گزینه های سفر قرار داده‌اند.


کشور اتریش محل برگزاری اردوی سه تیم برتر لیگ گذشته است؛ العین قهرمان لیگ، شارجه و الوحده به همراه اتحاد کلبا. البته العین ترجیح داد اردوی خود را در دو دوره در آلمان و اتریش برپا کرد که در اولین دوره دو بازی دوستانه انجام بدهد. این در حالی است که دومین دوره تدارکاتی این تیم شامل 6 رویارویی دوستانه از جمله دو دیدار مقابل الکویت و الفیحا عربستان است.

اردوی تیم شارجه در اتریش در دو مرحله 14 روزه برگزار می‌شود و تا 17 آگوست ادامه دارد؛ هر کدام از این دوره ها در یک شهر برگزار خواهد شد و اعضای تیم شارجه در اوایل آگوست اولین دوره اردو را با انجام سه بازی دوستانه به پایان می‌رسانند و سپس با آغاز دوره دورم سه بازی دوستانه دیگر انجام می‌دهند.

اردوی تیم الوحده نیز تا 14 آگوست ادامه خواهد داشت و این تیم 7 بازی دوستانه انجام خواهد داد تا برای آغاز فصل جدید مسابقات آماده بشود.

باشگاه های الجزیره، الوصل، بنی یاس و خورفکان ترجیح دادند اردوهای خارجی خود را در هلند برپا کنند. تیم الجزیره 5 تا 6 بازی دوستانه با تیم های کشورهای مختلف انجام خواهد داد و اردوی الوصل نیز تا 10 آگوست ادامه خواهد داشت و این تیم قرار است از 4 تا 5 بازی دوستانه برگزار کند. تیم خورفکان هم که به زودی راهی هلند می‌شود، 4 بازی دوستانه مقابل انجام خواهد داد.

تیم شباب الاهلی قرار است روز 28 ماه جاری عازم صربستان شود که مقصد 3 باشگاه دیگر العجمان، الظفره و دیبا الفجیره نیز است؛ اردوی شباب الاهلی حدود 4 هفته ادامه خواهد داشت. الظفره هم از 1 تا 15 آگوست در صربستان حضور خواهد داشت و در این‌ کمپ در 4 بازی دوستانه برگزار می‌کند.

النصر تنها تیمی است که اسلوونی را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده و این کشور 7 بازی دوستانه درجه بندی شده انجام خواهد داد.

در این بین البته باشگاه البطائه برای اولین بار در تاریخ خود جزئیات مقصد تابستانی خود را اعلام نکرده است.

7777