عکس؛ بهترین مسابقات دوستانه‌ای که در اردوی پیش‌ فصل برگزار می‌شود

عکس؛ بهترین مسابقات دوستانه‌ای که در اردوی پیش‌ فصل برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- در اردوهای پیش‌فصل تیم‌های بزرگ اروپایی مسابقات بزرگ زیادی برگزار می‌شود که برای هواداران جذابیت بالایی دارند.

به گزارش فوتبالی، از چند روز آینده همه تیم‌های بزرگ و معتبر اروپایی مسابقات دوستانه پیش‌فصل خود را آغاز خواهند کرد. در این مسابقات تیم‌های بزرگی به مصاف همدیگر می‌روند. هرچند که این مسابقات به اندازه دیدارهای رسمی حائز اهمیت نیستند، اما باز هم برای هواداران هیجان‌انگیز و جذاب هستند.

به علت برگزاری دو تورنمنت یورو 2024 و کوپا آمریکا 2024، خیلی از تیم‌های عده کثیری از بازیکنان کلیدی و موثر خود را در اختیار ندارند، این یعنی خیلی از مسابقات دوستانه در رقابت‌های پیش‌فصل خالی از ستاره هستند. به طور مثال برای دیدار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید، کیلیان امباپه و لامین یامال که ستاره‌های برجسته فوتبال اروپا به حساب می‌آیند حضور نخواهند داشت.

اما باز هم دلیل نمی‌شود این مسابقات بیننده زیادی نداشته باشند. مسابقات جذاب و کلاسیک زیادی در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد. شاید حساس‌ترینش، بازی الکلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا باشد. بارسا در دو فصل گذشته توانست این مسابقه دوستانه را پیروز شود. باید دید این بار چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

در دیگر دیدارها، بایرن مونیخ و بایر لورکوزن، دو مدعی قهرمانی بوندسلیگا در فصل پیش رو به مصاف همدیگر می‌روند. همچنین لیورپول و منچستریونایتد که یک دیدار حساس و کلاسیک در فوتبال انگلیس به حساب می‌آید در برابر همدیگر صف‌آرایی می‌کنند. رقابت دو تیم اینتر و میلان، دو تیم هم‌شهری ایتالیایی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. آرسنال و منچسترسیتی، دو مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیز با هم مسابقه‌ای برگزار می‌کنند.

1428