قیمت درخواستی عجیب مدیران بیلبائو برای فروش گزینه مدنظر بارسلونا

قیمت درخواستی عجیب مدیران بیلبائو برای فروش گزینه مدنظر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در اسپانیا به ویژه رسانه‌های شهر مادرید پایتخت این کشور، به نظر می‌رسد که رقم و قیمتی که مدیران و مسئولان باشگاه اتلتیک بیلبائو برای فروش و واگذاری مارتینز از سران آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون درخواست کرده‌اند، موجبات تعجب و غافل‌گیری مقامات کاتالانی را فراهم آورده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر مارکا چاپ شهر مادرید پايتخت کشور اسپانیا، مدیران و مقامات باشگاه اتلتیک بیلبائو اسپانیا با فروش اینیگو مارتینز به سران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا با دریافت مبلغی معادل رقم شصت میلیون یورو موافقت خواهند کرد.

طبق این گزارش و بر همین اساس، انتظار می‌رود که مقامات و مدیران باشگاه اسپانیایی بارسلونا به زودی یک پیشنهاد رسمی به منظور جذب و به خدمت گرفتن اینیگو مارتینز به سران و مسئولان باشگاه اتلتیک بیلبائوی اسپانیا ارائه بدهند؛ اگر چه مشخص نیست که آیا پیشنهاد مقامات و مدیران کاتالانی بلوگرانا به آن مبلغی که سران و مسئولان تیم ایالت باسک اسپانیا اعلام کرده و می‌خواهند، رقمی نزدیک است یا خیر.

در همین اوصاف، مدیران و مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا از تهیه و پرداخت مبلغی نزدیک به رقم شصت میلیون یورو به منظور خرید و در اختیار گرفتن ژول کونده از تیم فوتبال سویای اسپانیا خودداری کردند. اینیگو مارتینز سی و یک سال سن دارد و تنها یک سال از مدت زمان اعتبار قرارداد منعقده میان این بازیکن و سران و مقامات باشگاه اتلتیک بیلبائوی اسپانیا باقی مانده است؛ بنابراین کمی سخت و دشوار خواهد بود که مقامات و مدیران باشگاه کاتالانی بارسلونای اسپانیا با تهیه و پرداخت چنین مبلغ نسبتا بالا و هنگفتی برای اینیگو مارتینز اعلام رضایت و موافقت نمایند.

بر طبق آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور اسپانیا، مدیریت بلوگرانا با خود اینیگو مارتینز به توافق شخصی دست یافته است و هم اکنون می‌بایستی که مذاکرات خود را با همتایان خود در باشگاه اتلتیک بیلبائو در منطقه باسک کشور اسپانیا آغاز نموده و به سرانجام برسانند تا مقدمات نهایی شدن این انتقال صورت بگیرد.

9404