گلایه‌های خدامرادی از مسئولان استقلال: پاسپورتم در باشگاه گم شده و بلاتکلیف مانده‌ام!

گلایه‌های خدامرادی از مسئولان استقلال: پاسپورتم در باشگاه گم شده و بلاتکلیف مانده‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن استقلال از وضعیتش در این تیم به شدت شاکی و گله مند است.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین خدامرادی از جمله بازیکنانی است که به همراه کاروان استقلال به ترکیه نرفت و ظاهرا علت آن هم گم شدن پاسپورت او در باشگاه استقلال بوده است.

گویا این بازیکن در تمرینات استقلال در تهران، نظر مثبت کادر فنی استقلال را به خود جلب کرده و به او اعلام شده که برای سفر به ترکیه، پاسپورتش را به باشگاه بدهد اما طبق ادعای خدامرادی، پاسپورت او که در گرو باشگاه بوده گم شده است.

خدامرادی دراین باره به فوتبالی گفت:" باشگاه پاسپورت من را گم کرده است اما در آستانه اردوی خارج از کشور تیم، تدبیری هم برای صدور پاسپورت جدید من اتخاذ نشده و من از اینکه نتوانستم همراه تیم به اردوی ترکیه بروم گله مند هستم. الان هم بلاتکلیف هستم و نمی دانم چطور پاسپورتم را بگیرم."

این بازیکن عقیده دارد کادرفنی بازی او را پسندیده اما مسئولان و مدیران باشگاه با او تماسی نگرفته‌اند:" هنوز از سمت باشگاه به من اطلاعی درباره ادامه یا قطع همکاری با من داده نشده و همین وضع من را دلخور کرده است."

این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی به هوادار رفت و در آن تیم عملکرد نسبتا خوبی داشت و حتی برای هوادار گل هم زده بود اما حالا با برگشت او به استقلال، تکلیف او برای لیگ بیست و دوم هنوز مشخص نشده است و گفته می شود باشگاه می خواهد با خدامرادی فسخ کند. 

۶۶۲۱