عکسی که مسی در کنار نیمار از بازی مقابل تیم ژاپنی منتشر کرد

عکسی که مسی در کنار نیمار از بازی مقابل تیم ژاپنی منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن که این روز ها در تور ژاپن به سر می برد، در یک بازی دوستانه دیگر به مصاف تیم اوراواردز رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر این تیم ژاپنی را شکست دهد تا بدین ترتیب به روند آماده سازی خود در اردوی ژاپن ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پی اس جی در این بازی به طور فیکس در ترکیب تیم پاریسی حضور نداشت اما او در دقیقه 59 به جای مائورو ایکاردی وارد زمین شد تا بدین ترتیب او هم فرصت بازی مقابل اوراواردز را داشته باشد. نیمار هم همزمان با مسی توسط گالتیه وارد زمین شد. نیمار جونیور جای کیلیان امباپه را در دقیقه 59 بازی گرفت.

البته نیمار و مسی از زمان ورودشان به زمین، گل یا پاس گلی مقابل تیم ژاپنی اوراواردز ندادند و گل سوم پی اس جی را موینگا روی پاس نونو مندز به ثمر رساند. البته مسی و نیمار روی روند هجومی پاریسن ژرمن تاثیر گذار بودند.

روی یک صحنه ضربه آزاد، مسی و نیمار با هم پشت توپ ایستادند و بدین ترتیب از صحنه های معروفی که بازیکنان بزرگ پشت ضربه کاشته می ایستند، شکل گرفت. لیونل مسی پس از بازی این تصویر را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد.

1470