عکس؛ اولین بازی دی ماریا و پوگبا در یوونتوس

عکس؛ اولین بازی دی ماریا و پوگبا در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ساعت 7:30 صبح امروز، یوونتوس در یک بازی دوستانه به مصاف گوادالاخارا رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی برسد تا بدین ترتیب شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در این بازی دوستانه عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، اما نکته ویژه ای که در این بازی دوستانه برای بیانکونری ها وجود داشت، این بود که آنخل دی ماریا و پل پوگبا دو بازیکن تازه وارد یوونتوس در این دیدار اولین بازی خود را با پیراهن یووه انجام دادند. در واقع یوونتوس این دو بازیکن را در این تابستان به خدمت گرفته است و امیدوار است تا تیمش تقویت شود و در فصل بعد دوباره بتواند برای قهرمانی در رقابت های سری آ تلاش کند.

در این بازی هم پل پوگبا و هم آنخل دی ماریا در نیمه اول بازی حضور داشتند اما موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشدند. گل اول یوونتوس را داگراچا در دقیقه 10 و گل دوم یوونتوس را کامپاینون در دقیقه 80 به ثمر رساند.

دی ماریا اولین تجربه حضورش در یوونتوس است. او پس از تجربه بازی در رئال مادرید، منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن اکنون بازی در یوونتوس را تجربه می کند. اما پوگبا قبلا هم در جمع بیانکونری ها حاضر بوده است و اکنون دومین دوره حضورش در یووه استارت خورده است.

1470