خبر ویژه: فسخ قرارداد استقلال با سه بازیکن جوانش!/ مطالبات میلیاردی را بخشیدند و رفتند

خبر ویژه: فسخ قرارداد استقلال با سه بازیکن جوانش!/ مطالبات میلیاردی را بخشیدند و رفتند

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس آخرین خبرهایی که به فوتبالی رسیده است، باشگاه استقلال با چهار بازیکنش فسخ قرارداد کرده و البته می خواهد یک بازیکن را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد.

به گزارش فوتبالی، بر اساس تصمیم مدیریت باشگاه استقلال که احتمالا نظر ساپینتو هم در آن لحاظ شده است، استقلال با زکریا مرادی، فردین رابط و امیرحسین خدامرادی فسخ قرارداد کرده است و البته قرار است متین کریم زاده را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد.

باشگاه استقلال در صحبتی که با این بازیکنان داشته، به آنها گفته که اگر رضایتنامه‌شان را می‌خواهند، باید قید مطالباتشان از این تیم را بزنند. ماجرای متین کریم‌زاده با سه بازیکن دیگر متفاوت بوده و او حاضر به بخشش مطالباتش نشده تا به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود. نکته جالب این فسخ ها این است که فردین رابط برای اینکه بتواند فسخش را بگیرد مطالبات دو میلیارد و هفتصد میلیون تومانی‌اش را بخشید. 

زکریا مرادی 42 میلیون تومان طلب داشت و آن را بخشید و البته امیرخدامرادی هم از 350 میلیون تومانش گذشت تا مثل یک بازیکن دیگر رضایت‌نامه‌اش صادر شود.

قرار است فردا صبح این بازیکنان برای فسخ قرارداد به باشگاه استقلال بروند. مطمئنا فردا روز پرخبری مقابل باشگاه استقلال خواهد بود و شاهد مصاحبه‌های این بازیکنان ودلایل فسخ قراردادشان از زبان آنها با خبرنگاران و گزارشگران خواهیم بود.

1984