صحبت‌های جواهر آرژانتینی پس از پیوستن به تیم آقای خاص

صحبت‌های جواهر آرژانتینی پس از پیوستن به تیم آقای خاص

پایگاه خبری فوتبالی - قهرمان لیگ کنفرانس موفق شد پائولو دیبالا ستاره فصل گذشته یوونتوس را به خدمت بگیرد و این خبر همانند یک بمب در فوتبال ایتالیا ترکید. 

به گزارش فوتبالی، پائولو دیبالا که در تابستان 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوسته بود، نتوانست با سران این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق برسد و پس از به پایان رسیدن قراردادش در 30 ژوئن، به طور رسمی و مجانی از این باشگاه جدا شد. تنها سه هفته از بدون تیم بودن دیبالا می‌گذشت که ناگهان دیروز فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات خبر انتقال ستاره بیست و هشت ساله به رم را تایید کرد. دیبالا دومین خرید مورینیو پس از نمانیا ماتیچ است

به نقل از مارکا، دیبالا پس از پیوستن به جالوروسی گفت: "رم اراده زیادی برای گرفتن من نشان داد و همین موضوع تفاوت را رقم زد. من به تیمی می‌پیوندم که سطح بالایی قرار دارد و قرار است پایه‌های محکمی برای آینده‌اش بسازد. رم یک مربی به نام مورینیو دارد که کار کردن با او برای من یک افتخار بزرگ است." 

دیبالا در طول هفت فصل حضورش در یوونتوس، 115 گل برای این باشگاه به ثمر رساند و موفق به فتح دوازده جام قهرمانی که شامل 5 قهرمانی سری آن نیز می‌شود، شد.

4416