گلایه مورینیو از اتوبوسی خواندن نحوه دفاع تیمش در زمان حضور در انگلستان

گلایه مورینیو از اتوبوسی خواندن نحوه دفاع تیمش در زمان حضور در انگلستان

پایگاه خبری فوتبالی – ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، تفاوت رفتاری که در مواجهه با تاکتیک‌های دفاعی او و میکل آرتتا وجود دارد را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش فوتبالی، آرسنال موفق شد تا تحت هدایت آرتتا، منچستر سیتی را با کسب یک تساوی بدون گل در ورزشگاه اتحاد، زمین گیر کند. پس از این بازی، آرتتا به خاطر حربه های دفاعی خود و خنثی ساختن قدرت هجومی بالای منچستر سیتی، مورد تمجید قرار گرفت. همچنین انتقادهایی هم از این سرمربی اسپانیایی وچود داشت که او را نه به تلاش برای پیروزی بلکه تلاش برای شکست نخوردن متهم کرده بودند.

مورینیو در مصاحبه اش با رسانه تلگراف، در این باره چنین اذعان داشت:" من خوشحالم زیرا این پسر را دوست دارم و خوشحالم که همه چیز برای او خوب پیش می‌رود اما سبکی که آن‌ها برای رسیدن به آن امتیاز به اجرا گذاشتند و زوری که رسانه درباره یک استرانژی جادویی صحبت کرد، عجیب است. در زمان من، این یک استراتژی جادویی نبود و من چندین بار در خانه منچستر سیتی به پیروزی دست پیدا کرده بودم اما از آن به عنوان یک استراتژی عالی یاد نمی‌شد. این سبک یک بازی دفاعی بود که به پارک کردن اتوبوس یا دو اتوبوس تشبیه می‌شد، نوع دیگری به آن نگاه می‌شد."

2102