تکلیف هم‌تیمی فرانسوی آزمون در لورکوزن برای فصل بعد مشخص شد

تکلیف هم‌تیمی فرانسوی آزمون در لورکوزن برای فصل بعد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف کشور آلمان، به نظر می‌رسد که موسی دیابی تصمیم خود را مبنی بر ادامه همکاری با باشگاه بایرلورکوزن در فصل آینده نیز گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آلمانی راینیش پست، در ماه‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون موسی دیابی، ستاره خط حمله باشگاه بایرلورکوزن و آینده این بازیکن به گوش می‌رسید. طبق شنیده‌ها، نیوکاسل و چند باشگاه دیگر به وینگر سرعتی بایرلورکوزن علاقه‌مند بودند اما حالا همه چیز به پایان رسیده است.

به نقل از نشریه راینیش پست آلمان، موسی دیابی در مصاحبه‌ای با خبرنگار این رسانه گفت: "تصمیم خود را گرفته‌ام. قصد دارم فصل آینده هم برای بایرلورکوزن بازی کنم. در این تیم پیشرفت زیادی داشته‌ام. برای فصل آينده هم هدفم تغییر نکرده است. می‌خواهم با بایر لورکوزن در تمام رقابت‌ها تا حد ممکن بالا بروم."

مطابق با شنیده‌ها، مدیران و مسئولان باشگاه بایرلورکوزن آلمان برای فروش و واگذاری موسی دیابی، وینگر فرانسوی ترکیب تیم خود دریافت مبلغی در حدود رقم هفتاد میلیون یورو را درخواست کرده بودند. وینگر بیست و سه ساله و فرانسوی که با باشگاه آلمانی بایرلورکوزن به فهرست خروس‌ها اضافه شده و به پیراهن تیم ملی فوتبال فرانسه نیز دست یافته، تا سال ۲۰۲۵ میلادی با مدیران باشگاه بایرلورکوزن آلمان قرارداد خواهد داشت. ارزش تقریبی موسی دیابی، وینگر ملی‌پوش و فرانسوی باشگاه بایرلورکوزن آلمان در حال حاضر مبلغی معادل رقم پنجاه و چهار میلیون یورو می‌باشد.

9404