بایرلورکوزن برای وینگر فرانسوی خود پیشنهادی دریافت نکرده است

بایرلورکوزن برای وینگر فرانسوی خود پیشنهادی دریافت نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی - موسی دیابی، وینگر فرانسوی بیست و دو ساله از تیم بایرلورکوزن آلمان جزو اهداف و گزینه‌های نقل و انتقالاتی مدیریت باشگاه انگلیسی نیوکاسل است.

به گزارش فوتبالی به گفته مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن یعنی زیمون رولفس، مقامات و مسئولان این تیم آلمانی پیشنهادی برای جذب موسی دیابی، بازیکن فرانسوی تیم خود دریافت نکرده‌اند. وقتی از زیمون رولفس، ملی‌پوش سابق بایرلورکوزن که هم‌اکنون به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه آلمانی فعالیت می‌کند، در مورد پیشنهادات خاص دریافت شده توسط مدیران بایرلورکوزن برای موسی دیابی پرسیده شد، این مدیر لورکوزنی‌ها این‌چنین پاسخ می‌دهد: "نه، ما قطعا می‌خواهیم موسی دیابی را تا زمانی که ممکن است، در تیم خود حفظ کنیم."

با این اوصاف، این مدیر ورزشی خوب می‌داند که بسیاری از هواداران و مخصوصا کارشناسان به عملکرد استعدادیاب‌های بایرلورکوزن نگاه می‌کنند؛ او در این مورد می‌گوید: "ما بازیکنان جوان جالب و هیجان انگیز زیادی با پتانسیل بالا داریم."

موسی دیابی در سال 2019 میلادی با مبلغی معادل رقم پانزده میلیون یورو از باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به لیگ فوتبال کشور آلمان آمد و قرارداد کنونی وی با باشگاه بایرلورکوزن تا سال 2025 میلادی اعتبار دارد. این وینگر فرانسوی در مجموع نود و دو مسابقه‌ای که بوندسلیگای یک آلمان انجام داد، موفق شد که بیست و دو گل هم به ثمر برساند؛ در شرایطی که در فصل گذشته نیز توانسته بود تعداد سیزده گل زده را به نام خود ثبت کند. به گفته زیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن آلمان، این موضوع تصادفی نیست که موسی دیابی چنین شرایط خوبی را داراست. دیابی به گفته این مدیر ورزشی مدام در تمرینات تیمی روی موضوع گلزنی به صورت ویژه و تخصصی کار و تمرین می‌کند.

9404