عصبانیت دوبله افعی؛ بانوی‌پیر هم برمر را های‌جک کرد هم از پلن‌بی اینتر سود می‌برد!

عصبانیت دوبله افعی؛ بانوی‌پیر هم برمر را های‌جک کرد هم از پلن‌بی اینتر سود می‌برد!

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با گزارش منابع متعددی در کشور ایتالیا، به نظر می‌رسد که های‌جک گلیسون برمر، مدافع ملی‌پوش و برزیلی تورینو از نراتزوری توسط بیانکونری تکمیل شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار سرشناس نشریات و رسانه‌ها و کارشناس معتبر حوزه نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا و جهان، جابه‌جایی و انتقال گلیسون برمر، مدافع تیم ملی فوتبال برزیل و ستاره خط دفاعی باشگاه تورینوی ایتالیا به دیگر تیم ایتالیایی و تورینی یعنی یوونتوس در مراحل پایانی خود قرار داشته باشد و در حقیقت، توافقات اصلی میان تمامی طرف های معامله حاصل شده و همه چیز تمام شده به حساب می‌آید.

مطابق با این گزارش و بر طبق ادعای فابریتزیو رومانو، مدیران و مسئولان باشگاه یوونتوس ایتالیا در آستانه خرید و به خدمت گرفتن گلیسون برمر، بهترین مدافع رقابت‌های سری‌آ در فصل گذشته این مسابقات قرار گرفته‌اند. مدیریت بیانکونری ضمن پرداخت مبلغی معادل رقم چهل میلیون یورو برای در اختیار گرفتن گلیسون برمر و در کل جهت نهایی شدن این معامله و انجام شدن این انتقال هزینه خواهد کرد و مدافع ملی‌پوش و برزیلی باشگاه تورینو که تیم رقیب همشهری بانوی پیر نیز می‌باشند، با سران گ مقامات بیانکونری یک قرارداد با مدت زمان اعتبار پنج ساله را به امضا خواهد رساند.

لازم به ذکر است که مدیران باشگاه اینتر ایتالیا نیز مدت‌ها بود که به دنبال جذب و به خدمت گرفتن این مدافع برزیلی از تورینو بودند و حتی پیشنهاد نسبتا مناسبی را هم برای در اختیار گرفتن گلیسون برمر به مقامات تورینو ارائه داده بودند. اما یوونتوس با فروش ماتیاس دی‌لیخت به بایرن مونیخ، ناگهان و به صورت فشرده روی به جذب و خرید این بازیکن از رقیب همشهری خود کرد تا بلافاصله بتواند جای خالی مدافع هلندی را در ترکیب تیمش پر کند. این موضوع، سبب شد تا در پروسه جذب گلیسون برمر از تورینو، این بازیکن توسط بانوی پیر از افعی‌ها های‌جک شود و اینتر در این پروژه با شکست بدی مواجه گردد.

نکته جالب اما این‌جاست که گزینه جایگزین و به اصطلاح پلن‌بی مدیران نراتزوری در صورت ناکامی در جذب گلیسون برمر نیز مریح دمیرال می‌باشد که با توجه به این‌که این بازیکن پیش‌تر تحت مالکیت بیانکونری بوده، اگر این مدافع ترک تبار توسط اینتر به خدمت گرفته شود، درصدی از مبلغ انجام این معامله نیز به یوونتوس تعلق خواهد گرفت!

9404