ابوالقاسم‌پور: فساد در فوتبال پایه‌ بیشتر از بزرگسالان است

ابوالقاسم‌پور: فساد در فوتبال پایه‌ بیشتر از بزرگسالان است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال گفت: توقع از هیات فوتبال تهران این است که نظارت بیشتری به تیم‌های پایه‌ای داشته باشد، متاسفانه فساد در فوتبال‌ پایه‌ها از فوتبال بزرگسالان بیشتر است.

به گزارش فوتبالی، بهنام ابوالقاسم‌پور روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال استان تهران اظهار داشت: باشگاه سایپا توانست در فوتبال پایه‌ها به موفقیت‌های بزرگی رسیده و سه قهرمانی را به نام خود ثبت کرد و همین موضوع باعث شد تا چند استعداد به تیم‌های بزرگسالان اضافه شود.

وی افزود: توقع از هیات فوتبال تهران این است که نظارت بیشتری به تیم‌های پایه‌ای داشته باشد، متاسفانه فساد در فوتبال‌ پایه‌ها از فوتبال بزرگسالان بیشتر است.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: شرطبندی به بازیکنان پایه‌ها رسیده است و این وظیفه نهادهای نظارتی است که به این موضوع رسیدگی ویژه‌ای کند، به طور حتم این فسادها برای فوتبال سم است.

ابوالقاسم‌پور تصریح کرد: بسیاری از فوتبالیست‌های بزرگ از تیم‌های پایه‌ای سایپا به فوتبال ایران معرفی شدند اما در دو سه سال گذشته به دلیل ضعف مدیریت از شرایط ایده‌آل به دور بود اما با تغییراتی که در رده مدیریت صورت گرفت روزهای خوبی در انتظار این تیم است.

وی تاکید کرد: محمود فکری وقتی برای عقد قرارداد با سایپا آمد اعلام کرد من فکر نمی‌کنم این تیم لیگ آزادگانی است چرا که از همه لحاظ در حد لیگ برتر است.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: مربیان کروات با توجه به اینکه از مربیان دیگر رقم‌های کمتری دریافت می‌کنند از لحاظ مدیریتی ضعیف هستند.

ابوالقاسم‌پور همچنین گفت: دو دستگی در بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد، شاید در ظاهر عنوان کنند دوست و رفیق هستند اما به طور حتم اختلاف آنها وجود خواهد داشت، مهم تیم ملی است و باید همه به فکر تیم ملی باشند.

۴۱۵۴