رسمی؛ مدافع آرژانتینی به منچستریونایتد پیوست

رسمی؛ مدافع آرژانتینی به منچستریونایتد پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در این روز ها که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستیم به دنبال خرید بازیکن و تقویت خود برای فصل جدید است که در این میان اکنون یک مدافع آرژانتینی را از آژاکس به خدمت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس به طور رسمی به منچستر یونایتد پیوسته است در واقع باشگاه منچستر یونایتد به طور رسمی خبر توافق با باشگاه آژاکس را بر سر انتقال لیساندرو مارتینز را داده است. این مدافع آرژانتینی در حال حاضر 24 ساله است و می تواند آینده مناسبی داشته باشد. در واقع او جای خوبی برای رشد کردن دارد و قرار است دوباره با اریک تن هاگ در منچستر یونایتد کار کند چرا که او سابقه کار کردن با تن هاگ را در آژاکس دارد.

در واقع با توجه به اینکه تن هاگ از این بازیکن شناخت دارد و به این مدافع آرژانتینی اعتقاد دارد، او را به منچستر یونایتد آورده است و اکنون باید دید که این مدافع آرژانتینی چه عملکردی در جمع شیاطین سرخ خواهد داشت.

گفته شده که این مدافع با مبلغ 55 میلیون یورو از آژاکس راهی منچستر یونایتد شده است. همچنین او دستمزدی 6.5 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد و در حال حاضر قراردادی 5 ساله بسته است.

1470