عکس؛ زوج فعلی خط حمله بایرن مونیخ با رفتن لواندوفسکی

عکس؛ زوج فعلی خط حمله بایرن مونیخ با رفتن لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره پس از حرف و حدیث های فراوان، روبرت لواندوفسکی به طور رسمی از بایرن مونیخ به بارسلونا منتقل شد و باید دید که این مهاجم لهستانی که فاتح کفش طلای اروپا در فصل اخیر هم شد، چه عملکردی در جمع آبی و اناری پوشان خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که خبر انتقال روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به بارسلونا جدی شد، در جمع باواریایی ها این بحث که چه کسی قرار است جانشین روبرت لواندوفسکی شود، جدی شد و افراد مختلف در باشگاه بایرن مونیخ مثل اولیور کان، حسن صالح حمیدزیچ و یولیان ناگلزمان واکنش هایی به این قضیه داشتند. در این روز ها این شایعه مطرح شده که مقصد بعدی کریستیانو رونالدو می تواند بایرن مونیخ باشد اما هر سه‌ی افرادی که نام بردیم این شایعه را تکذیب کرده اند و گفته اند که در حال حاضر به دنبال جذب رونالدو نیستند. در واقع رونالدو با دادن درخواست جدایی به منچستر یونایتد باعث شده تا این روز ها حرف و حدیث های زیادی در تیم های مختلف مطرح شود.

سادیو مانه که به تازگی از لیورپول به بایرن مونیخ پیوسته است، در کنار توماس مولر که بازیکن با سابقه ای در جمع باواریایی ها است، یکی از زوج های مهم خط حمله بایرن مونیخ در حال حاضر است. البته بایرن مونیخ بازیکنان خوب دیگری در خط حمله مثل لروی سانه و سرژ گنبری را هم در اختیار دارد و باید دید که تصمیم ناگلزمن برای استفاده از مهره های هجومی اش به چه شکل است.

1470