عکس؛ لواندوفسکی در آغوش مولر پس از باخت مقابل بایرن مونیخ

عکس؛ لواندوفسکی در آغوش مولر پس از باخت مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه دو بر صفر بارسلونا را در هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را در ورزشگاه آلیانز آرنا به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی در این بازی چهره ویژه ای بود چرا که او اولین بازی خود را مقابل بایرن مونیخ پس از جدایی از این تیم انجام می داد. لواندوفسکی در این بازی فرصت هایی برای گلزنی داشت اما موفق نشد دروازه بایرن مونیخ را باز کند و بدین ترتیب تلاش هایش بی نتیجه ماند.

مولر که پیش از بازی گفته بود که سادیو مانه به شوخی به او گفته است که مراقب باش توپ را به لواندوفسکی پاس ندهی، پس از بازی و به صدا درآمدن سوت پایان به سراغ روبرت لواندوفسکی رفت و او را در آغوش کشید. زمانی که لواندوفسکی در بایرن مونیخ حضور داشت، یک دوست صمیمی با توماس مولر بود و این دو نفر ارتباط بسیار خوبی در کنار هم داشتند.

لواندوفسکی پس از 8 سال حضور در بایرن مونیخ از این تیم جدا شده است و اکنون در اولین بازی پس از جدایی از بایرن مونیخ شکست خورد تا مشخص شود که بایرن مونیخ بدون لواندوفسکی هم همچنان بازیکنان توانایی دارد.

1470