4 گل لواندوفسکی مقابل بارسلونا؛ از گلزنی در فاجعه 8 تایی تا دبل در نیوکمپ

4 گل لواندوفسکی مقابل بارسلونا؛ از گلزنی در فاجعه 8 تایی تا دبل در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی سابق بایرن مونیخ که به تازگی به طور رسمی به بارسلونا پیوسته است، سابقه زدن 4 گل به بارسلونا را در کارنامه خود دارد.

به گزارش فوتبالی، این 4 گل روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، در سه بازی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و در مقاطع مختلف به ثمر رسیده اند. در واقع روبرت لواندوفسکی در برخی از شب های کابوس وار بارسلونا گلزنی کرده است. البته که دنیای فوتبال از این دست اتفاقات زیاد دارد و روبرت لواندوفسکی هم دیگر مهاجم بارسلونا است و باید دید که در خط حمله آبی و اناری ها چه عملکردی خواهد داشت. نگاهی داریم به گل هایی که روبرت لواندوفسکی به بارسلونا زده است.

12 ماه مه سال 2015

بایرن مونیخ و بارسلونا در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپای 2014/15 به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی سه بر دو بایرن مونیخ به پایان رسید و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 59 گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند. اما در مجموع این بارسلونا بود که راهی فینال شد چرا که بایرن مونیخ بازی رفت را با نتیجه سه بر صفر در نیوکمپ باخته بود.

14 اوت 2020

این شب یکی از کابوس وار ترین شب های تاریخ بارسلونا بود چرا که آبی و اناری ها در این بازی با نتیجه 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ تحقیر شدند. این بازی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپای 2019/20 بود که به علت همه گیری کرونا، در کشور پرتغال و به صورت متمرکز برگزار می شد. بارسلونا با هدایت کیکه ستین در آن بازی بدترین شکست دور حذفی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. روبرت لواندوفسکی در آن بازی گل ششم بایرن مونیخ را در دقیقه 82 به ثمر رساند.

14 سپتامبر 2021

در دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل اخیر که فصل 2021/22 بود، بارسلونا و بایرن مونیخ در اولین بازی خود در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و بارسلونا یک شکست سنگین را تجربه کرد که فشار ها را بر رونالد کومان، سرمربی وقت بارسلونا افزایش داد. آبی و اناری ها در آن بازی با نتیجه سه بر صفر مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند که روبرت لواندوفسکی در آن دیدار گل های دوم و سوم بایرن مونیخ را در دقایق 56 و 85 به ثمر رساند.

اکنون هواداران بارسلونا انتظار درخشش روبرت لواندوفسکی در خط حمله تیم خود را دارند و ژاوی برای فصل جدید یک مهاجم تراز اول را در تیمش دارد.

گزارش از سروش جهان راد/ پایگاه خبری فوتبالی

1470