جاده دوطرفه فکری و سایپا برای احیای اعتبار از دست رفته

جاده دوطرفه فکری و سایپا برای احیای اعتبار از دست رفته

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی و کاپیتان سابق تیم استقلال دیروز سکاندار یکی از تیم های پایتخت نشین را برعهده گرفت. سایپا که در گذشته و با مربیگری علی دایی قهرمانی در لیگ برتر را هم تجربه کرده است.

به گزارش فوتبالی، سایپا بعد از سقوط از لیگ برتر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور روزهای خوبی را تجربه نکرد و فصل گذشته در هفته هایی بیم سقوط به دسته دوم را نداشت اما قرار است در  فصل جدید بازی ها فکر و ذهنش تنها بازگشت به لیگ برتر باشد. آنهم با مربی ای که پیش تر صعود با نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر تجربه کرده است. محمود فکری در شاهین شهرداری بوشهر و آلومینیوم اراک هم پایه گذار صعود این تیم ها به لیگ برتر بود. او در میانه های راه از این دو تیم جدا شد اما در نهایت هم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کرد و هم آلومینیوم اراک و این نشان می دهد راه صعود به لیگ برتر را خوب بلد است.

سایپا از روزهای خوبش در فوتبال ایران فاصله گرفته است. هم چنین محمود فکری که تا همین چندی پیش سرمربی تیم استقلال بود. فصل جدید فرصت خوبی است که سایپا و محمود فکری با هم احیاء شوند. البته که این یک چالش سخت برای هر دو خواهد بود. به خصوص که سازمان لیگ با افزایش تیم های صعود کننده از لیگ یک به لیگ برتر موافقت نکرده است و در فصل پیش رو هم بازی ها با حضور 18 تیم برگزار می شود و در نهایت دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند. از سویی باید به این نکته مهم اشاره کرد سایپا از جمله تیم هایی است که دیر تمرینات خود را آغاز می کند و شاید در فصل نقل و انتقالات موفق به جذب بازیکنان دلخواه نشود چرا که تیم های مدعی مرحله جذب بازیکن را یکی دو هفته ای است آغاز کرده اند.

یک مسیر سخت در انتظار محمود فکری و سایپا. که البته به احیای دوباره هر دو می ارزد.

7777