عبدی به دنبال افزایش رقم قرارداد

عبدی به دنبال افزایش رقم قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم جوان پرسپولیس به دنبال افزایش رقم قراردادش است؟

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی که با پیشنهاد باشگاه چاوز پرتغال مواجه شده بود پس از مخالفت یحیی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس در جمع قرمزها ماندنی شد تا در تمرینات پیش فصل این تیم حضور داشته باشد.

حال گفته می شود ظاهراً باشگاه چاوز هنوز قید عبدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نزده و همچنان خواهان جذب او است، به همین دلیل قرار است در یکی دو روز آینده جلسه‌ای میان مدیر برنامه‌های عبدی و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شود تا در صورت امکان، عبدی بتواند بازی در خارج از ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تجربه کند. 

عبدی در حالی با پیشنهاد مجدد باشگاه چاوز مواجه شده است که خودش علاقمند است در پرسپولیس ماندنی شود و بتواند در فصل آینده با استفاده از توانمندی پاسورهای این تیم مانند سعید صادقی و سروش رفیعی بتواند به آقای گلی لیگ برتر برسد.

این در حالی است که عبدی از قراردادش در پرسپولیس راضی به نظر نمی‌رسد و به نوعی مطرح شدن پیشنهاد باشگاه چاوز به اهرمی برای افزایش قرارداد این بازیکن تبدیل شده است. این مهاجم جوان قرار است در هفته جاری با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس و جلسه با رضا درویش درباره افزایش رقم قراردادش با امضای یک متمم جدید گفت و گو کنند.

باید منتظر ماند و دید این بازیکن که مبلغ قراردادش نسبت به سایر بازیکنان رقم پایین تری است درخواستش مورد موافقت رضا درویش قرار خواهد گرفت یا نه.

7655