بندهای دردسرساز در قرارداد ستاره های پرسپولیس

بندهای دردسرساز در قرارداد ستاره های پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس به جز علی علیپور و بشار رسن با سایر بازیکنان قرارداد دارند اما بندهایی در قرارداد آنها است که می توانند با پرداخت مبلغی از این باشگاه جدا شوند.

به گزارش فوتبالی، در لیست بازیکنان باشگاه پرسپولیس اسامی هستند که در قراردادهایشان بندی گنجانده شده با این مضمون که در صورت پیشنهاد خارجی با پرداخت 30 الی 35 درصد از حق ترانسفر می توانند از جمع سرخپوشان جدا شوند.

به نظر می رسد این بخش از قضیه تنها دغدغه یحیی گل محمدی باشد. مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، وحید امیری و محمد حسین کنعانی زادگان نفراتی هستند که با توجه به این بند قراردادشان در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و پرداخت حدود 30 الی 35 درصد از حق ترانسفر می توانند از این باشگاه جدا شوند.

در بین ستاره های حال حاضر پرسپولیس تقریبا ماندن وحید امیری، سیدجلال حسینی و رادو شوویچ در فصل آینده قطعی خواهد بود. هر چند یحیی گل محمدی و کادر فنی این تیم تاکید بسیار زیادی بر حفط شاکله اصلی تیم دارند اما خبرها حاکی از آن است که احمد نورالهی، مهدی ترابیو شجاع خلیل زاده بازیکنانی هستند که پیشنهادهای خوبی از سوی تیم های خارجی و کشورهای حوزه خلیج فارس دارند. هر چند مهدی ترابی اعلام کرده که علاقه ای به حضور در لیگ کشورهای عربی مانند قطر ندارد اما یکی از رسانه ها امروز از پیشنهاد 12 میلیارد تومانی این بازیکن به باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد خبر داد.

به نظر می رسد با توجه به بالا رفتن قیمت ارز مدیران باشگاه پرسپولیس کار سختی برای حفظ ستاره های خود دارند و در کنار حفظ این بازیکنان باید به فکر تقویت تیم برای حضور قدرمند تر در لیگ قهرمانان آسیا و فصل بیستم لیگ برار فوتبال باشند.

باشگاه پرسپولیس باید در موازات فصل نقل و انتقالات پرونده هایی را که به رای قطعی تبدیل شده است را پرداخت کنند تا با محرومیت های کسر امتیاز و بستن پنجره نقل و انتقالات مواجه نشوند.

7655