شرط پرسپولیس برای تمدید قرارداد اسدی

شرط پرسپولیس برای تمدید قرارداد اسدی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا قرارداد رضا اسدی با پرسپولیس تمدید خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، هافبک دفاعی شماره 8 پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته، روزهای پرماجرایی را پشت سر گذاشت و در نهایت به عضویت قرمزها درآمد، در این فصل با توجه به پایان قراردادش، در لیست نفرات مورد نظر یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد حضور دارد.

پس از اینکه قرمزها نتوانستند محمد خدابنده‌لو را به خدمت بگیرند و ناامیدی از جذب احمد نوراللهی، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت تا بازهم به رضا اسدی اعتماد کند و او را یک فصل دیگر در پرسپولیس نگه دارد. بازیکنی که طی چند وقت گذشته شایعاتی درباره احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس و حضورش در لیگ تایلند مطرح شده وبد.

یحیی به صورت رسمی از رضا درویش درخواست کرده تا قرارداد اسدی تمدید شود اما تاکنون مدیران پرسپولیس تماسی با مدیربرنامه‌های اسدی و یا خود این بازیکن برای مذاکره بر سر تمدید قرارداد برقرار نکردند.

گفته می‌شود مدیران پرسپولیس خواستار تخفیف از سوی رضا اسدی هستند و این بازیکن برای ماندن در پرسپولیس باید از مواضع خود نسبت به فصل گذشته کوتاه بیاید.

پیش از این برخی رسانه‌ها خبر از مذاکره اسدی و مدیربرنامه‌هایش با مدیرعامل پرسپولیس داده بودند که پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که تا این لحظه خبری از مذاکره رسمی پرسپولیس با اسدی نبوده است.

7655