عکس؛ ستاره سابق NBA در اردوی چلسی

عکس؛ ستاره سابق NBA در اردوی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - پس از آن که سهام چلسی به یک تاجر آمریکایی به نام تاد بولی فروخته شد، به نظر می رسد که محبوبیت این باشگاه در میان آمریکایی ها بیشتر شده است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر چلسی همچون تیم هایی نظیر تاتنهام و منچستریونایتد مالکی آمریکایی دارد. تیم توخل که فصل گذشته عملکرد جالبی در زمینه جام ها نداشت، برای تور پیش فصل به آمریکا رفته است. تاد بولی مالک جدید این تیم با خریدهایی نظیر استرلینگ و کولیبالی بسیار پرکار ظاهر شده است و به نظر می رسد که تیم لندنی از تیم های قدرتمند فوتبال اروپا در فصل آینده خواهد بود و می خواهد خاطرات فصل 21-2020 که به قهرمانی اروپا منجر شد را تکرار کند.

چلسی که به آمریکا سفر کرده فردا باید به مصاف تیم آمه ریکای مکزیک برود تا خودش را در اردوی پیش فصل محک بزند. آنها بازی دیگری هم مقابل تیم شارلوت از امریکا خواهند داشت. کوین گارنت یکی از مشهورترین بسکتبالیست های تاریخ که 21 فصل در NBA بازی کرده، در تمرین اخیر لندنی ها حضور پیدا کرد و با بازیکنان این تیم همچون استرلینگ، ادوارد مندی، هاورتز و همچنین توماس توخل عکس گرفت. گارنت 46 ساله در سال 2016 از بسکتبال بازنشسته شد اما قطعا طرفداران بسکتبال او را به عنوان یکی از بهترین بسکتبالیست های تاریخ در یاد دارند.

4125