رسمی؛ ستاره منچسترسیتی قراردادش را تمدید کرد

رسمی؛ ستاره منچسترسیتی قراردادش را تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ریاض محرز ستاره الجزایری منچسترسیتی قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد تا به شایعات خروجش از اتحاد پایان دهد. 

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها پنجره شلوغی را تجربه می‌کنند. آن‌ها پس از خرید ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند، خولین آلوارز از ریورپلاته و کالوین فیلیپس از لیدز یونایتد، آن‌ها چند بازیکن خود مثل رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس و احتمالاً به زودی الکساندر زینچنکو را از دست داده‌اند و حالا به تمدید کردن قرارداد بازیکن‌های مهم خود پرداخته‌اند. سران من سیتی ابتدا قرارداد رودری هافبک اسپانیایی خود را تا 5 سال دیگر تمدید کردند و گفته می‌شود تمدید قرارداد فیل فودن به زودی اعلام خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، از قرارداد ریاض محرز وینگر سابق لسترسیتی تنها 12 ماه باقی مانده بود و تیم‌های زیادی وضعیت این ستاره الجزایری رو زیر نظر گرفته بودند، اما در نهایت سیتیزن‌ها موفق شدند قراردادش را تا سال 2025 تمدید کنند. 

محرز 4 سال قبل با قراردادی 60 میلیون پوندی از لستر به سیتی پیوست و تاکنون موفق به کسب 3 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شده و یکی از ارکان اصلی تیم پپ گواردیولا در رسیدن به فینال چمپیونز لیگ بود. او فصل گذشته بهترین گلزن منچسترسیتی با 24 گل در تمامی رقابت‌ها بود و از نظر تعداد بازی، فقط برناردو سیلوا، کانسلو و ادرسون از او بیشتر بازی کردند. 

4416