چرا میلان برای تمدید قرارداد لیائو با مشکل روبه‌رو خواهد بود؟

چرا میلان برای تمدید قرارداد لیائو با مشکل روبه‌رو خواهد بود؟

پايگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منابع و نشریات مختلف ایتالیایی به ویژه رسانه‌های شهر میلان، به نظر می‌رسد که پروژه تمدید قرارداد ستاره ملی‌پوش و پرتغالی با مقامات روسونری با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ شهر تورین، با وجود این‌که رافائل لیائو به وضوح تمایل ماندنش در باشگاه آث میلان ایتالیا را اعلام کرده است، اما مذاکرات برای این تمدید قرارداد با پیچیدگی‌هایی روبه‌رو خواهد بود.

مشکل اصلی جایی است که این وینگر پرتغالی بعد از حکم دادگاه به دلیل فسخ یک‌طرفه قراردادش و انتقال به تیم فرانسوی لیل باید نصف مبلغ جریمه‌ نوزده میلیون یورویی را پرداخت کند.

به همین دلیل، خورخه مندس وارد این بازی شده است و قصد دارد برای این پرداخت جریمه به موکلش کمک کند؛ اما هم‌چنین او به دنبال حق کمیسیون‌هایی است که می‌تواند از موکلان با ارزش خود از جمله رافائل لیائو کسب کند.

به همین دلیل، درخواست رافائل لیائو برای تمدید قرارداد خود با میلان دریافت دستمزد هفت میلیون یورویی خالص به ازای هر فصل همراه با حق کمیسیون برای خورخه مندس می‌باشد. هر چند که میلان قصد کمک به رافائل لیائو برای پرداخت جریمه‌اش را دارد اما این درخواست از سوی مدیران و مسئولان باشگاه میلان رد شده است.

مدیران و مقامات روسونری از اهمیت رافائل لیائو برای تیم خود باخبرند و قصد حفظ این بازیکن را دارند اما باید دید آیا آن‌ها حاضرند در رابطه با شکستن سقف دستمزدهای پرداختی خودشان فداکاری کنند یا خیر.

در صورتی که توافق حاصل نشود، مدیریت باشگاه میلان مجبور خواهد بود بازیکن سابق لیل در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان در بازار در لیست فروش قرار بدهد تا متحمل ریسک از دست دادن این ستاره به صورت رایگان نشود.

9404