از مسی - رونالدو تا بنزما - لواندوفسکی؛ دوئل جدید در لالیگا

از مسی - رونالدو تا بنزما - لواندوفسکی؛ دوئل جدید در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گفته منابع معتبر خبری، روبرت لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا در آخرین مرحله قرار دارد و باید منتظر خبر رسمی انتقال او از بایرن مونیخ به بارسلونا در همین یکی دو روز آینده باشیم.

به گزارش فوتبالی، با انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا یک رقابت و دوئل جدید در لالیگا شکل می گیرد و آن هم رقابت میان کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی است. در واقع در لالیگا به مدت 9 سال یعنی از سال 2009 تا 2018 رقابت جذاب رونالدو و مسی در لالیگا وجود داشت و با رفتن رونالدو از لالیگا این رقابت پایان یافت.

در این مدت شاهد دوئل ویژه ای میان دو بازیکن بزرگ به طور مستقیم در لالیگا نبوده ایم اما در فصل پیش رو این رقابت دوباره وجود خواهد داشت. کریم بنزما در حال حاضر مدعی اصلی جایزه توپ طلا است چرا که عملکرد او در سال 2022 بسیار خیره کننده بوده است. لواندوفسکی هم جایزه کفش طلای اروپا را در فصل اخیر به دست آورد و همین قضیه به خوبی می تواند نشان دهد که چه رقابت جذابی قرار است میان این دو نفر شکل بگیرد.

لواندوفسکی به عنوان آقای گل بوندسلیگا پا به رقابت های لالیگا می گذارد و از سویی کریم بنزما هم آقای گل رقابت های لالیگا است و اولین رقابت میان این دو نفر بر سر آقای گلی فصل آینده در لالیگا خواهد بود.

1470