خرید جدید بارسلونا و تکرار کار رونالدینیو در مراسم معارفه‌اش(عکس)

خرید جدید بارسلونا و تکرار کار رونالدینیو در مراسم معارفه‌اش(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا، وینگر برزیلی سابق لیدزیونایتد که در این تابستان به بارسلونا پیوسته است، در مراسم معارفه خود که به تازگی برگزار شد، نشانه‌ای با خود به همراه داشت که خیلی ها را به یاد رونالدینیو، وینگر اسطوره ای سابق بارسلونا انداخت.

به گزارش فوتبالی، رافینیای 25 ساله که مثل رونالدینیو برزیلی است، در مراسم معارفه خود از یک گردن بند با حرف R استفاده کرد. در واقع حرف انگلیسی آر (R)، ابتدای نام او است که رافینیا (Raphinha) است. رونالدینیو هم در مراسم معارفه خود در بارسلونا از یک گردن بند با حرف R استفاده کرده بود که آن هم ابتدای اسمش یعنی رونالدینیو (Ronaldinho) بود.

در واقع رافینیا با انجام این کار خود خیلی ها را به یاد رونالدینیو انداخت و موجب شد تا برخی از رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی به این مسئله توجه کنند.

رونالدینیو در تابستان 2003 بود که از پاری سن ژرمن به بارسلونا پیوست و تا سال 2008 در بارسلونا بود. او در این مدت 5 سالی که در جمع آبی و اناری ها حضور داشت، مجموعا 145 بازی انجام داد و 70 گل به ثمر رساند. البته رونالدینیو بیشتر به خاطر سبک بازی خاص خود و دریبل ها و پاس های ویژه ای که می داد در بارسلونا معروف شد.

1470