5 مهاجم چلسی برای فصل جدید؛ توخل قید رونالدو را می‌زند؟

5 مهاجم چلسی برای فصل جدید؛ توخل قید رونالدو را می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن را از دست داده است که اولی به رئال مادرید و دومی به بارسلونا رفته است البته چلسی اقدام به خرید رحیم استرلینگ از منچسترسیتی کرده است.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل در گفت و گویی که اخیرا با اسکای اسپورت داشت، اعلام کرد که اولویتش در حال حاضر خرید مهاجم نیست و به دنبال جذب مدافع خواهد بود و در واقع اولویت چلسی در حال حاضر جذب مدافع شده است. این حرف و حدیث ها باعث شد تا گمانه زنی ها درباره این قضیه که توماس توخل علاقه ای به جذب کریستیانو رونالدو ندارد، افزایش پیدا کند و بدین ترتیب به نظر می رسد که توخل قید خرید رونالدو را زده است و پس از خرید رحیم استرلینگ دیگر خط حمله تیم خود و مهاجم هایی که دارد را کافی می داند.

در حال حاضر چلسی 5 بازیکن در خط حمله خود در اختیار دارد که توخل می تواند از آن ها استفاده کند. این بازیکن ها عبارتند از رحیم استرلینگ، میسون مونت، کای هاورتز، کریستین پولیشیچ و تیمو ورنر.

در این میان کای هاورتز سابقه گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارد اما به ورنر انتقاد های زیادی وارد است. در هر صورت باید دید که به این مهاجم های چلسی فرد دیگری اضافه خواهد شد یا اینکه توخل روی حرفی که زده و اولویت خود را جذب مهاجم ندانسته، ایستاده است.

1470