بررسی ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی دوستانه امروز با لیورپول

بررسی ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی دوستانه امروز با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - شیاطین سرخ از ساعت 17:30 امروز به وقت ایران در اولین بازی تور پیش‌فصل خود در کشور تایلند به مصاف رقیب سنتی و دیرینه خود یعنی لیورپول می‌روند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از SportsMole، اریک تن هاگ سی و یک نفر را برای انجام بازی دوستانه مقابل قرمزهای آنفیلد در تایلند فراخوانده است. این در حالی است که گفته می‌شود کریستیانو رونالدو به دلیل مشکلات شخصی در تایلند حضور ندارد. هم‌چنین شایعات خروج فوق ستاره پرتغالی هم به گوش می‌رسد؛ اما در طرفی دیگر، انتظار می‌رود که تایرل مالاسیا، خرید جدید منچستر یونایتد از فاینورد، امروز اولین بازی خود را برای منچستری‌ها انجام دهد.

اریک تن هاگ قصد دارد به آنتونی مارسیال فرصتی دهد تا در پیش فصل خود را نشان دهد. در نتیجه مهاجم فرانسوی امروز به عنوان مهاجم نوک حضور خواهد داشت و مارکوس رشفورد و جیدون سانچو نیز به عنوان وینگر در ترکیب حاضر خواهند بود. دو بازیکنی که پس از یک فصل بسیار ناامید کننده، به دنبال شروعی جدید هستند.

دونی فن ده بیک نیز پس از یک حضور قرضی در اورتون به اولدترافورد بازگشته و به همراه برونو فرناندز و فرد خط هافبک امروز منچستر یونایتد را تشکیل خواهند داد. هری مگوایر و رافائل واران نیز احتمالا زوج خط دفاعی منچستر یونایتد مقابل حریف دیرینه خواهند بود. هر چند که گفته می‌شود رافائل واران تمرین روز قبل منچستر را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

دیوگو دالوت و لوک شاو هم در ترکیب اصلی حضور دارند. هم‌چنین آلخاندرو گارناچو، هانیبال مجبری، آماد دیالو، فاکوندو پلیستری، زیدان اقبال، چارلی سوج و جیمز گارنر نیز به عنوان بازیکنان جوان منچستر یونایتد در تایلند حضور دارند و احتمالا دقایقی را به میدان بروند.

اریک تن هاگ احتمالا در بازی امروز در هر نیمه، دو تیم کاملا متفاوت را روانه میدان کند و احتمالا از اکثر بازیکنان نیز بهره ببرد. این در حالی است که مربی هلندی تنها داوید دخیا و تام هیتون را به عنوان دروازه‌بان با تجربه در اختیار دارد.

از اریک بایلی، اکسل توانزبه و آرون فن بیساکا به عنوان خروجی‌های منچستر یونایتد یاد می‌شود و باید دید این سه در این تور چند دقیقه می‌توانند بازی کنند.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد برای بازی امروز مقابل لیورپول:

دخیا، دالوت، مگوایر، واران (لیندلوف)، شاو، فن ده بیک، فرد، فرناندز، سانچو، رشفورد، مارسیال

9404