اسطوره چلسی: عاشق بارسلونا هستم!

اسطوره چلسی: عاشق بارسلونا هستم!

پایگاه خبری فوتبالی - 10-15 سال پیش بود که دوئل های چلسی و بارسلونا به یک جنگ کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده بود.

به گزارش فوتبالی، جان تری کاپیتان و اسطوره چلسی قطعا دوئل های تیمش و بارسلونا را به یاد دارد اما در پیامی اینستاگرامی به شکل جالبی اعلام کرد که طرفدار تیم کاتالان است.  یک هوادار از جان تری پرسیده بود که آیا او "مخفیانه" طرفدار بارسلونا است که کاپیتان اسبق چلسی در جوابش گفت:" این قدر مشهود است؟ بله درست است، من عاشق بارسلونا هستم!" البته  مدافع اسبق چلسی و تیم ملی انگلیس در ادامه تمجیدهایش گفت:" خیلی راحت است، بارسلونا بهترین تیم نسل من است."

تری در مورد استادیوم محبوبش به جز استمفوردبریج و ومبلی هم صحبت کرد که این بار به نیوکمپ اشاره کرد و گفت که استادیوم بارسلونا را بیش از بقیه دوست داشته است. در حقیقت جان تری در نیوکمپ تجربه رویایی با لیونل مسی و رونالدینیو دو اسطوره بارسلونا را دارد.

شاید کمتر کسی توقعش را داشت که جان تری طرفدار بارسلونا باشد. هواداران چلسی دل خوشی از تیم کاتالان ندارند، به خصوص پس از بازی نیمه نهایی فصل 09-2008 که قضاوت جنجالی اوربو داور بازی لندنی ها و بارسلونا به شدت جنجال ساز شد.

4125