بارسلونا در فکر خرید رایگان مدافع چلسی

بارسلونا در فکر خرید رایگان مدافع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در نظر دارد که به شکلی غیرمنتظره برای خرید ایان ماتسن مدافع باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستانی اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه اسپانیایی اسپورت گزارش داده است که بارسلونا شرایط خرید بازیکن 21 ساله چلسی را زیر نظر دارد. در حقیقت بارسلونا به خرید جایگزین برای مارکوس آلونسو فکر می کند که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد. ماتسن در پایان قراردادش با چلسی به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و بارسایی ها نیز می توانند او را به خدمت بگیرند. 

چلسی در تابستان گذشته پیشنهاد برنلی را برای فروش ماتسن پذیرفته بود اما این بازیکن ترجیح داد که در تیم آبی پوش لندنی بماند. ماتسن با وجود آن که در این فصل هشت بازی در چلسی داشته، هنوز نتوانسته در لیگ برتر انگلیس فیکس شود. 

باید دید که آیا چلسی و ماتسن برای تمدید قرارداد به توافق می رسند یا نه اما در هر صورت بارسلونا از جذب این مدافع کناری استقبال کرده است و در نظر دارند که او را در پایان فصل به صورت رایگان به خدمت بگیرند. 

این بازیکن هلندی در سال 2018 از آکادمی آیندهوون راهی چلسی شد و بعد از آن به تیم های مختلفی نظیر برنلی و چارلتون قرض داده شد و حالا باید تکلیف آینده خود را مشخص کند.

4125