دی ماریا و انجام حرکت معروفش در 4 باشگاه بزرگ؛ از رئال مادرید تا یوونتوس!

دی ماریا و انجام حرکت معروفش در 4 باشگاه بزرگ؛ از رئال مادرید تا یوونتوس!

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی که سال گذشته در چنین روزی توانست با گلزنی در فینال کوپا آمه ریکا 2021 باعث قهرمانی تیم ملی آرژانتین در آن رقابت ها شود، اکنون به یوونتوس پیوسته است و باید دید که عملکرد او در جمع بیانکونری ها به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دی ماریا با اتمام قرارداد خود با پاریسن ژرمن راهی یوونتوس شد تا بدین ترتیب به یک تیم جدید در دوران حرفه ای خود ملحق شود. آنخل دی ماریا تیم های بزرگ زیادی را در دوران حرفه ای خود تجربه کرده است. دی ماریا در رئال مادرید، منچستر یونایتد و پی اس جی به عنوان سه تیم بزرگ اروپایی حضور داشته است و اکنون یوونتوس هم یک تیم بزرگ دیگر است که به آن ملحق می شود. 

ال فیدئو (لقب آنخل دی ماریا) یک حرکت معروف دارد که آن را معمولا پس از گلزنی یعنی در شادی های پس از گل خود به اجرا در می آورد. این حرکت بدین شکل است که او دست های خود را به شکل قلب در می آورد و روی لوگوی باشگاه که روی پیراهنش قرار دارد، می گذارد. دی ماریا این حرکت را در رئال مادرید، منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن انجام داده است و اکنون آن را در یوونتوس و در معارفه خود هم به اجرا در آورد.

1470