اختصاصی فوتبالی/ سفر "جناب خان" به قطر در روزهای جام جهانی

اختصاصی فوتبالی/ سفر "جناب خان" به قطر در روزهای جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- شخصیت عروسکی شبکه نسیم و برنامه خندوانه در ایام جام جهانی 2022 راهی کشور قطر خواهد شد و قرار است برنامه ای ویژه جام جهانی در دوحه تولید کند.

به گزارش فوتبالی، جناب خان که یکی از شخصیت‌های محبوب عروسکی صدا و سیما به شمار می‌رود و صداپیشگی این عروسک برعهدهٔ محمد بحرانی است، قرار است در زمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر در این کشور حضور داشته باشد تا برای علاقمندان به تیم ملی فوتبال ایران و همچنان دنبال کنندگان جام جهانی برنامه تولید کند.

با توجه به حضور هواداران ایرانی در کشور قطر در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی و همچنین محبوبیتی که جناب خان در بین علاقه مندان به فوتبال دارد حضور این شخصیت محبوب عروسکی در راستای  ایجاد شور و نشاط بین هواداران و حمایت از تیم ملی در سه بازی حساس مقابل انگلیس، ولز و آمریکا است.

جناب‌خان که علاقه زیادی به خواندن ترانه‌های بندری دارد و فوتبالیست‌ها و خواننده‌ها را بسیار دوست دارد، پیش از این قبل از مسابقات جام جهانی 2018 روسیه ویدیو کلیپی در حمایت از تیم ملی ساخت که در آن مقطع با استقبال زیادی روبه‌رو شد. 

باید دید برنامه جناب خان از شبکه نسیم پخش می شود یا شبکه دیگری ویژه برنامه جناب خان را برعهده خواهد گرفت. تا این لحظه جزییات این برنامه اعلام نشده و هنوز مشخص نشده رامبد جوان به قطر خواهد رفت یا نه. مطمئنا این برنامه می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. باید دید جناب خان وارد اردوی تیم ملی فوتبال ایران خواهد شد یا نه.

7655