«پدری جدید» در یک قدمی بارسلونا

«پدری جدید» در یک قدمی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه لاس پالماس چند روز پیش تمدید قرارداد آلبرتو مولیرو را به صورت رسمی اعلام کرد و حتی از تصویر وی برای تبلیغات پیراهن تمرینی جدید خود استفاده کردند اما به نظر می رسد که این هافبک 18 ساله اهل تنه ریف، ماندن خود را در این تیم قطعی نمی داند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که به روند انتقال مولیرو به بارسلونا سرعت بخشیده شده است. میگل آنخل رامیرز مدیر باشگاه لاس پالماس در حال حاضر به کاتالونیا سفر کرده تا انتقال را به سرانجام برساند.  مولیرو اخیرا قراردادش را با لاس پالماس تا 2026 تمدید کرده اما رقم فسخ قراردادش در صورت حضور این تیم در لیگ دسته دو 30 میلیون یورو خواهد بود و در صورت حضورشان در لالیگا 60 میلیون یورو. با این وجود بارسلونا انگیزه بالایی برای خرید بازیکنی را دارد که با پدری ستاره کنونی این تیم مقایسه می شود.

بارسلونا در سال 2019 برای خرید پدری مبلغ پنج میلیون یورو به لاس پالماس پرداخت. در آن زمان پدری یک سال دیگر در لاس پالماس ماند و بعد از آن به نیوکمپ ملحق شد اما با احتساب پاداش ها، مبلغ انتقالش به 20 میلیون یورو رسید. حالا لاس پالماس می خواهد که در مورد مولیرو نیز بندهایی وجود داشته باشد تا قیمتش به تدریج افزایش پیدا کند. یکی از احتمالات این است که مولیرو پس از انتقال به بارسلونا فصل بعد قرضی در لاس پالماس حضور داشته باشد.

4125