بارسلونا به دنبال صید «پدری جدید» از لاس پالماس

بارسلونا به دنبال صید «پدری جدید» از لاس پالماس

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات از اسپورت کاتالونیا حاکی از آن است که رئال مادرید با دقت شرایط جذب آلبرتو مولیرو هافبک لاس پالماس را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 17 ساله در دنیای فوتبال به تازگی نامش را مطرح کرده و در لیست تیم زیر 19 سال اسپانیا هم قرار گرفته است. این بازیکن یکی از پدیده های لیگ دسته دو اسپانیا در فصل جاری بوده است و بسیاری از باشگاه ها شرایطش را دنبال می کنند. مولیرو از نظر سبک بازی شباهت هایی به پدری دارد هر چند که قدرت دفاعی و قدرت بدنی او از هافبک بارسلونا بهتر است. به همین خاطر بارسا به او به چشم مکمل مناسبی برای پدری نگاه می کند.

بارسلونا دو سال پیش توانست پدری را از لاس پالماس بخرد که این بازیکن در حال حاضر به بازیکن فیکس تیم ملی اسپانیا تبدیل شده است. حالا آنها می خواهند مولیرو را در سن هفده سالگی به خدمت بگیرند.  په په مل سرمربی لاس پالماس علاقه زیادی به این بازیکن دارد. بارسلونا اخیرا نمایندگانش را برای دیدن بازیهای لاس پالماس از نزدیک اعزام کرده است تا عملکرد مولیرو را از نزدیک تماشا کنند و به نظر می رسد که بارسایی ها امیدوارند که جذب این بازیکن نیز همچون پدری موقف بوده است. مولیرو دو روز پیش اولین گلش را برای لاس پالماس در مقابل ایبیزا به ثمر رساند.

4125