علت غیبت 8 بازیکن منچستریونایتد در لیست تور پیش‌فصل مشخص شد

علت غیبت 8 بازیکن منچستریونایتد در لیست تور پیش‌فصل مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرین اطلاعات و گزارش‌های منابع و نشریات مختلف انگلیسی، علت غیبت هشت بازیکن شياطين سرخ در لیست تور پیش‌فصل این تیم مشخص شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، پیش از این، واضح بود که کریستیانو رونالدو به همراه سایر اعضای تیم اصلی منچستر یونایتد به تایلند سفر نخواهد کرد؛ زیرا او به مرخصی بیشتری جهت رسیدن به مشکل خانوادگی‌اش که به دلیل آن در تمرینات غایب بود، نیاز دارد.

فیل جونز در این تور منچستر یونایتد را همراهی نخواهد کرد؛ چرا که او یک برنامه ویژه برای پیش‌فصل خود را دنبال می‌کند تا مطمئن شود که بهترین آمادگی را برای مسابقات پیش رو دارد؛ همان‌طور که تابستان گذشته نیز این کار را انجام داد.

برندون ویلیامز نیز تور را به دلیل یک مشکل کوچک از دست داد و به تمرینات خود در کارینگتون ادامه خواهد داد؛ هر چند‌ احتمال دارد که تابستان امسال فروخته شود.

آندریاس پریرا پس از حضور قرضی خود در تیم فلامینگو برزیل، استراحت بیشتری را مشمول شد. اگر چه انتظار می‌رود او تابستان امسال به فولام منتقل شود.

آلوارو فرناندز و شولا شورتیره، هر دو به آماده‌سازی‌ پیش‌فصل خود با تیم زیر بیست و یک سال ادامه می‌دهند؛ اگر چه گمان می‌رود هر دوی آن‌ها طی هفته‌های آینده با انتقالی قرضی از باشگاه جدا شوند.

هم‌چنین برای دو دفاع وسط جوان تیم، تدن منگی و دیشون برنارد، جایی در تیم وجود نداشت. با این وجود هر دو می‌توانند در صورت ارائه پیشنهاد مناسب، تابستان امسال باشگاه سرخ‌پوش منچستری را با امضای قراردادی قرضی ترک کنند.

9404