دردسر جدید مدافع اسپانیایی کاتالان‌ها پس از جدایی از همسر معروفش

دردسر جدید مدافع اسپانیایی کاتالان‌ها پس از جدایی از همسر معروفش

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های محلی کاتالونیا خبر دادند که همسر سابق مدافع اسپانیایی آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون مدارک دقیق و بسیار دردسرسازی از این بازیکن در اختیار دارد که می‌تواند زندگی این مدافع کاتالان‌ها را سخت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های محلی اسپانیا و منابعی در کلمبیا، حواشی بعد از جدایی جرارد پیکه، م افع تیم ملی فوتبال اسپانیا و ستاره خط دفاعی باشگاه بارسلونا و همسر سابقش شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی پایان ندارد. دو موضوع به طور ویژه بین وکلای دو چهره مشهور دنیای فوتبال و موسیقی در جریان است؛ اول موضوع سرپرستی دو فرزند پسر به نام‌های میلان 9 ساله و ساشا 7 ساله و دوم موضوع چگونگی تقسیم اموال مشترک.

موضوع سرپرستی فرزندان از زمانی که همسر سابق پیکه سفر دائمی به میامی در ایالات متحده را مطرح کرده با پاسخ منفی دادگاه بارسلون به درخواست پیکه روبه‌رو شده و همین موضوع جنجال بین دو نفر را به اوج خود رسانده است. 

بر همین اساس، روزنامه محلی اینفورمالیا به نقل از نزدیکان خواننده کلمبیایی مطالب جالب توجهی را منتشر کرد. یکی از این منابع نزدیک که ترجیح داده نامش فاش نشود، به خبرنگار این روزنامه گفته است: "موکل ما تا آخرین مرحله پیش خواهد رفت. او مدارکی در دست دارد که به طور قطعی می‌تواند رای دادگاه را به نفع خودش به اتمام برساند."

طبق ادعای مطرح شده، مدارکی که از پیکه موجود است نه تنها می‌تواند به راحتی به شکست او در دادگاه منجر شود بلکه ادامه زندگی حرفه‌ای خود او را نیز تحت تاثیر قرار دهد. این مدارک در صورتی که پیکه به درخواست همسرش برای تقدیم بدون دردسر و بی سر و صدای سرپرستی فرزندان پاسخ مثبت ندهد به دادگاه ارائه خواهد شد. منبع ناشناس در ادامه مصاحبه خود گفت: "همسر سابق پیکه تمام جزئیات در مورد او را در دست دارد که برخی از آن‌ها به قدری عجیب است که هیچ‌کس نسبت به آن بی‌تفاوت نخواهد بود. افشای یکی از این موارد روی تمام ابعاد زندگی پیکه تاثیر می‌گذارد. پیکه دشمن بدی برای خود تراشید و خودش خوب می‌داند چون بهتر از هر کسی او را می‌شناسد. همسر سابق و کلمبیایی او به اندازه کافی نفرت، کینه و مدرک از پیکه دارد تا بتواند او را به راحتی از میدان بیرون کند."

جرارد پیکه با چند خیانت نسبت به همسر کلمبیایی خود، زندگی مشترکی که یازده سال طول کشیده بود و دو پسر 9 و 7 ساله حاصل آن بود و البته در بسیاری از محافل ورزشی به عنوان نمونه‌ای از یک زندگی شاد و خانواده خوشبخت از آن یاد می‌شد را به جهنمی تبدیل کرد که به نظر می‌رسد آتش آن به این زودی‌ها خاموش نخواهد شد.

9404