علی‌نژاد: از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشتم/ مبلغ قرارداد من با سپاهان بالا نیست

علی‌نژاد: از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشتم/ مبلغ قرارداد من با سپاهان بالا نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جدید سپاهان می‌گوید از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشت اما تلاش کرد تا به جمع زردپوشان اصفهانی منتقل شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، محمد علی‌نژاد درباره انتقالش به سپاهان اظهار کرد: از این انتقال خوشحالم چون سپاهان تیم بزرگ و دوست داشتنی است. این تیم شخصیت خاصی دارد و حرفه‌ای ترین تیم ایران است. حضور در سپاهان باعث می‌شود پیشرفت کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد که فصل خوبی را در این تیم رقم بزنم. آمدم که تمام تمرکزم روی کارم باشد و اهداف بزرگی دارم. رسیدن به تیم ملی هدفم است.

او درباره پیشنهاداتش و انتخاب تیم جدید خود گفت: من به جز سپاهان از استقلال و تراکتور هم پیشنهاد داشتم اما برای انتقال به سپاهان تمام تلاشم را کردم تا طلایی‌پوش شوم. مهدی رحمتی و باشگاه آلومینیوم می‌خواستند بمانم اما دوست داشتم پیشرفت کنم و به مسائل مالی فکر نکردم. توانستم رضایت آقای رحمتی و مدیران باشگاه آلومینیوم را جلب کنم و از ان‌ها تشکر می‌کنم که اجازه دادند جدا شوم.

مهاجم جدید سپاهان اضافه کرد: امیدوارم در کنار کادرفنی قدرتمند سپاهان و مجموعه این باشگاه اتفاقات خوبی برای من رقم بخورد. من به سپاهان آمدم تا این درخشش بیشتر شود و اتفاقات خوبی را برای خودم رقم بزنم. هدف من این است که سال‌های زیادی را در سپاهان بمانم و می‌خواهم آنقدر خوب کار کنم که باشگاه سپاهان همیشه با من همکاری کند. در ادامه به تیم ملی و حضور در جام جهانی هم فکر می‌کنم.

او در پایان و درخصوص قراردادش با سپاهانی‌ها گفت: مبلغ زیادی از قراردادم را خودم به باشگاه آلومینیوم دادم تا بتوانم به سپاهان بروم. مبلغ قرارداد من با سپاهانی‌ها بالا نیست. هرچه بوده به باشگاه آلومینیوم دادم تا بتوانم رضایت نامه خودم را بگیرم و به باشگاه سپاهان بروم. امیدوارم بتوانم در این تیم موفق عمل کنم.

7777