آیا مسی برای بازگشت به بارسلونا به ژاوی زنگ زده؟

آیا مسی برای بازگشت به بارسلونا به ژاوی زنگ زده؟

پایگاه خبری فوتبالی - سردبیر نشریه Okdiario مدعی است که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن برای بازگشت به بارسلونا با ژاوی تماس گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان سال گذشته، لیونل مسی پس از به توافق نرسیدن با سران بارسلونا به خاطر اوضاع بد مالی این باشگاه، نتوانست به کارش در نیوکمپ ادامه دهد و به صورت رایگان به پاریسن ژرمن پیوست تا زندگی جدیدی در پاریس آغاز کند. اوضاع در فرانسه بر وفق مراد این فوق ستاره آرژانتینی 35 ساله پیش نرفت و او جز قهرمانی در لیگ داخلی، نتوانست به افتخار دیگری با این باشگاه دست پیدا کند. 

به نقل از آ اس، ادوارد ایندا سردربیر نشریه Okdiario در این باره گفت: "مسی با ژاوی رابطه خوب و صمیمانه‌ای دارد و آن‌ها در کنار هم همه چیز بردند. مسی در پاریس خوشحال نیست و در چند ماه اول حضورش، او و خانواده‌اش در یک هتل زندگی می‌کردند. لئو مسی با ژاوی تماس گرفت و از او بابت برگشتن به بارسلونا پرس و جو کرد. ژاوی به او گفت که از بازگشت چنین بازیکنی بسیار خوشحال خواهد شد، اما در ابتدا باید با لاپورتا حرف بزند و سپس رئیس باشگاه با او تماس بگیرد. تا به امروز هیچ تماسی از سوی لاپورتا با مسی گرفته نشده است."

4416