واکنش مدیر بارسلونا به احتمال جذب رونالدو

واکنش مدیر بارسلونا به احتمال جذب رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا در مراسم معارفه فرانک کسیه حضور پیدا کرد و در مورد احتمال جذب کریستیانو رونالدو توسط تیمش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا در مورد ملاقات خود با ژرژ مندس، وکیل رونالدو بیان کرد:" درست است که با مندس شام خوردم اما نمی توان احتمال چیزی را رد کرد. نمی توانم چیزی در مورد منافع باشگاه بگویم. نمی توانم بگویم که مندس چه چیزی را به من پیشنهاد داده است. همیشه جذاب است که با او صحبت کنم چرا که می تواند در مورد شرایط بازار نقل و انتقالات با من صحبت کند."

در روزهای اخیر شایعات پیرامون جدایی رونالدو از منچستریونایتد قوت گرفته است و جلسه مندس با لاپورتا باعث شده بود تا شایعاتی در مورد حضور ستاره پرتغالی در نیوکمپ مطرح شود. رونالدو سالها در رئال مادرید بازی کرده و حضورش در رقیب دیرینه یعنی بارسلونا می تواند یکی از عجیب ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی باشد.  البته در حال حاضر به نظر می رسد که شانس حضور رونالدو در چلسی و اسپورتینگ خیلی بیشتر از سایر گزینه ها باشد. رونالدو قصد ترک اولدترافورد را دارد چرا که می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و دوست ندارد که فصل بعد در لیگ اروپا حضور داشته باشد.

4125